fredag 2. mars 2012

Second attempt!

Det er ikke lenge siden jeg prøvde meg på min første body, nå er nummer 2 på plass! Denne gangen sydd av en Probat-t-skjorte jeg hadde liggende. Jeg klippet ut bodyen rundt bildet på t-skjorta, og vips; så har Minda en Probat-body :) Ja, jeg vet at de selger sånne hos Probat også.. hehe:)

Og denne gangen må jeg få rette en STOR TAKK til Lille Krokodille, som har laget en kjempefin tut på hvordan man syr på ribb uten tvillingsøm eller kantemaskin.. Jeg syns faktisk det ble bra :)


Igjen klarte jeg ikke å vente til jeg
har fått trykknapper ;)

Ble korte ermer denne gangen, fordi
jeg ikke hadde mer igjen av den brune snus-t-skjorta!

FAKTA
Mønster: Body str. 74/80 fra Leirfivel
Stoff: Probat-t-skjorte, 100% bomull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar