fredag 30. mars 2012

Joining the bird crew: Genser!

Fuglestoffet fra Stoff & Stil synes jeg er utrolig skjønt! Og det passer egentlig veldig godt både til gutter og jenter. Vi klarer tydeligvis bare å lage jenter, så mine fugleplagg blir nok litt jentete. Allikevel klarer jeg såvidt å styre unna å bruke rosa heeeele tia, så denne gangen ble fuglene satt sammen med et lilla stoff. Tror denne blir fin til størstesnupp!





Jeg synes halsen ble litt slapp, men den var faktisk sånn på bildet i Ottobre også.. Neste gang tror jeg jeg strammer den litt mer :)

FAKTA
Mønster: Ottobre, Raglangenser str. 110
Stoff: Lyseblå jersey med fugler fra S&S, lilla jersey fra The cloth shop

Som nevnt over, er det jo få gutter i vår familie, men merkelig nok har de fleste vennepar rundt oss fått nettopp gutter! Disse to små sjarmtrollene spiser vi middag med hver tirsdag, og de måtte jo få hver sin skjermlue!




Trollet mitt måtte selvfølgelig være med på bildet hun også!

FAKTA
Mønster: Eget, skjermlue str. 42/44 og 44/46 (sånn ca)
Stoff: Blå jersey med skyer fra Stoff&Stuf.dk, vliselin til skjermen

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker det fuglestoffet ;-)
    Og enig i at halsen så litt vid ut, men ellers var jo genseren veldig søt!

    SvarSlett
  2. Ja, æ kikka læng og vel på'n, og te slutt spratt æ opp og fiksa halsen! Og det ska litt te før æ gjør det ;) Ble bedre no!

    SvarSlett
  3. Næmen for nåken søte gutta, og for nåken kule hue...hehe :) Bruka dei kvar dag, fantastiske!!

    SvarSlett
  4. Hehe:) Så bra, Berit! Du får bare reklamer i vei ;)

    SvarSlett