tirsdag 20. mars 2012

Body i skyene!

Dette stoffet synes jeg virkelig er helt skjønt, og jeg har det både i blå, rosa og gult.. Med rosa ribb synes jeg denne bodyen ble veldig jentete! Jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd med halsen, vurderer knapping på neste body.. Men det høres så vanskelig ut.. hehe:)

Èn fin ting jeg har oppdaget ved sying er at læringskurven er ganske bratt. Det er mye enklere å sy en body nå enn første gang.. Man gjør jo stort sett de samme operasjonene om igjen og om igjen. Da skulle det jo bli bedre og bedre da :)

Uansett; her er i hvert fall noen bilder av Mindas nye sky-body (som fortsatt er litt for stor!)






FAKTA
Mønster: Raglanbody str. 74/80 fra Leirfivel
Stoff: Blå jersey med hvite skyer fra stofandstuff.dk, rosa ribb fra S&S

4 kommentarer:

  1. Kjempefin body! Knappelukking på skulderen er ikke sååå vanskelig altså :)

    SvarSlett
  2. Men e det bare å klipp opp og kante? Eller må det gjøres nå mer?

    SvarSlett
    Svar
    1. Må legge til litt for overlapping. Sjå hos http://logleg.blogspot.com. Ho har en fin tut på knappeåpning på skulder.

      Slett