fredag 9. mars 2012

Til en liten bleiestump :)

Jeg hadde en del velour til overs etter å ha sydd bukse til Tilja, og tenkte at Minda heeelt sikkert har bruk for en liten stumpebukse (i mangel av bedre ord.. hehe). Jeg brukte en hun hadde liggende som modell, og dette er resultatet!






Helt perfekt er den ikke, men den ser da ganske søt ut? :) Første gang jeg har slått i trykknapper, og det må jeg si; for en fantastisk oppfinnelse! Jeg så får meg mye bortkastet tid på å sy i knapper, men den gang ei - dette gikk jo fort :)

Stumpebuksa, perfekt eller ikke, får bli fredagens "besøk hos oldemor-plagg" :)

FAKTA
Mønster: Eget, stumpebukse str. 74
Stoff: Rosa velour fra TextArt, uglestoff i 100% bomull fra jysk, brun ribb fra S&S og rosa sløyfe fra Panduro, tre trykknapper fra S&S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar