mandag 26. mars 2012

Med på moten?

Jeg må jo innrømme at jeg surfer en del rundt på diverse syblogger for tiden, og der - plutselig - så jeg noe som virkelig falt i smak! Skjermluer er visst det store for tida (eller kepsmössar som det heter i Sverige). Og skjermluer er en av de tingene jeg synes er dritkule, så da gikk det som det gikk :) Tilja og Minda fikk hver sin i dag! Den største fikk litt for stor skjerm, men veldig fornøyd med den minste versjonen :)





Haha! Her ser den jo ut som en hatt, men
skjermen ble nok bare litt stor!


I helga har jeg forresten vært på jentetur til London! Her ble det shopping for (nesten) alle penga :) Vi hadde gjort forarbeidet vårt, og visste at det fantes en butikk nær Oxford Street som het "The cloth shop", og som reklamerte med at de var "one of UK's biggest jersey stores".. Vi gledet oss! Og ble litt skuffet.. Såååå mye hadde de heller ikke! Men vi fikk da kjøpt litt allikevel.. Rart med det ;)

Anyway.. FAKTA
Mønster: Eget luemønster, med skjerm. En flott tutorial på hvordan det gjøres finner du her.
Stoff: Brun jersey med rosa prikker fra Textart, rosa jersey med hvite skyer fra Cetho.

4 kommentarer:

  1. Herrlige luer!
    (Forresten er det ingen link til tuten... )

    SvarSlett
  2. Det har du helt rett i! Men no e det det ;)

    SvarSlett
  3. Knallfine!! Og så flotte navn du har på jentene:).

    SvarSlett
  4. Takk :) Vi har valgt litt spesielle navn, og er veldig fornøyd med valgene! Greit å ikke være mainstream hele tiden ;)

    SvarSlett