torsdag 15. mars 2012

Gårsdagens "alene hjemme-sysler"

I går var mannen borte hele dagen, og etter at ungene var lagt, gikk symaskina for fullt (selvfølgelig!).. hehe:) Det første jeg laget var en bursdagsgave, og av åpenbare grunner kan jeg jo ikke vise fram den her!

Størstesnupp har snart bursdag, og blir hele 3 år! Tenk det.. *sukk*, som tida flyr.. Mamma'n svingte seg derfor rundt og laget matchende vippeskjørt til søstrene sisters! Disse er laget av gamle dynetrekk (tror jeg) som jeg har "arvet" av bestemora til mannen min. Skjørtene var kjempeenkle å lage, og jeg tror oldemor blir ganske fornøyd når hun ser dynetrekkene sine som små vippeskjørt på de to høyt elskede oldebarna <3






Ja, jeg valgte den mest samarbeidsvillige modellen denne gangen også.. hehe:)

FAKTA
Mønster: Vippeskjørt fra Gekko, str. 86 og 98
Stoff: Dynetrekk (krepp) fra oldemor, 100% bomull, hvit ribb fra S&S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar