tirsdag 21. februar 2012

ull(a)-produkt utvidet med søm!! :)

Jadda.. Mamma er på besøk, og jeg har funnet fram symaskinen.. Og ja, jeg ble TOTALT bitt av basillen med en gang :) Dette går jo mye fortere enn å strikke (ikke at jeg skal slutte med det altså!), og heldigvis hadde jeg noen mønstre jeg hadde kjøpt på Panduro liggende, samt stoff. Jeg trenger vel ikke si det, jeg satte igang! Så derfor er jeg stolt av å presentere mine to første syprosjekter; buksedress og bluse i monster-stoff :)

Buksedress i str. 80/86 til Mindamor :)

Rynkeeffekten var jo enkel å lage jo!

Baksiden av buksedressen

Jeg hadde mer stoff til overs = bluse til Tiljamor,
str. 92/98

ull(a)-produkt nå også med søm :)

*stolt* :)
Ok, litt mye selvskryt, men dette synes jeg virkelig var gøy! Er nok ikke lenge før jeg tar turen for å kjøpe mer stoff!

FAKTA
Mønster: Minikrea, kjøpt på Panduro
Størrelse: Buksedress: 80/86, bluse: 92/98
Materialer: Bomull fra Panduro, elastikk 5 mm

4 kommentarer:

  1. Kjempestilige! Har akkurat sydd bukse av det stoffet der til Sondre:) Anbefaler medlemsskap på sykroken.net. Mange gode råd og mye inspirasjon der :)

    SvarSlett
  2. Imponert over to vellykkede førstegangsprosjekt altså!

    SvarSlett
  3. Wow, så flink du har vært, de ser jo proffe ut begge delene =)

    SvarSlett
  4. Takk :) Mamma va jo heldigvis her som støtte, men æ har faktisk gjort alt sjøl altså :) Nei, detta var gøy :)

    SvarSlett