mandag 27. februar 2012

Er de ikke kuuuuuuuuuuuule? :)

Sydilla har satt inn for fullt, og jeg ergres over ikke å ha andre stoffer enn bomull liggende! Jeg vil jo ha jersey, interlock, ribb og velour!! Men noe er da på vei i posten, så jeg har i hvert fall noe å glede meg til :) I mellomtida jakter jeg rundt på nettet etter enkle, søte ting som egner seg for bomullsstoff. På veien støtte jeg på Glofles blogg, og her hadde hun laget noe så søtt og enkelt som smekker! Det hørtes gøy ut, og sannelig hadde jeg ikke noe bondegårdsstoff liggende jeg også ;) Slik ble de seende ut, og jeg er STOLT av å si at mønsteret er EGET! Haha :) (Dvs jeg tok en smekke jeg hadde liggende og målte sånn at den skulle bli stor nok til hodet, men ellers tegnet jeg på frihånd etter hvordan det passet seg med kua!) På baksiden av smekkene er det fleece.

Ja, jeg mangler trykknapper, men jeg ble så ivrig! hehe:)


Ett spørsmål til dere syflinke: Vet dere om Singer 2273 har overlock-søm? Jeg sydde bare med sikk-sakk, og det ser jo helt greit ut.. Men overlock er liksom så proft :)

1 kommentar:

  1. Kuuuuulll :) Digger disse. Du er flink :)
    Silje

    SvarSlett