mandag 18. juni 2012

Tingeling & Rødhette..

..er populære her i huset for tida, og det bruker jo mamma'n selvfølgelig som unnskyldning for å sy fler t-skjorter til Tiljamor :)


FAKTA
Mønster: "Hoops" fra Ottobre 3/2012 (Jeg elsker det mønsteret!), str. 110
Stoff: Begge jerseystoffene fra Michas Stoffecke, hvit ribb fra S&S
 


Hvis denne ser litt skitten ut, er det fordi jeg ikke rakk å ta ordentlig bilde før den hadde vært en tur i barnehagen ;)
FAKTA
Mønster: "Hoops" fra Ottobre 3/2012, str. 110
Stoff: Jersey med Tingeling fra Nature's fabrics, hvit ribb fra S&S

Det kommer stadig nye bestillinger, og dette er en av dem; sommerdress til snuppa til ei god venninne! Ikke at det er sommer på østlandet for tida, men det skader jo ikke å ha en på lur ;) Kan jo legge til at hun bestilte matchende pannebånd! Sa du norsk sommer???


FAKTA
Mønster: Eget, str. 80/86
Stoff: Jersey med kløver fra Kameleont design, rosa ribb fra S&S

Til slutt.. I dag har jeg vært på avslutning med verdens beste 7. klasse! Forhåpentligvis har vi sendt dem avgårde med et godt fundament, slik at de suser igjennom alle livets utfordringer.. En flott gjeng er det uansett vi sier farvel til! Et nytt kapittel skrives.. Med på veien fikk vi disse fantastisk flotte rosene!


2 kommentarer:

  1. Å, hurra! Den dressen gleder jeg meg til å se på Synne :) Finfin!

    SvarSlett
  2. Ja, det stoffet e veeeldig fint :) Trur hu bli ganske så skjønn i det ja! Men det e a jo i det meste ;)

    SvarSlett