fredag 20. april 2012

Tiljas garderobe...

...vokser også! To nye gensere er laget, denne gangen i raglanversjon. Samtidig er snuppa sendt i barnehagen med ny apegenser og matchende lue, men jeg var nok litt for trøtt i morges til å huske å ta bilde av henne.. Og etter barnehagen spørs det nok om apekattene må en tur i vaskemaskina før det blir noe bilde! Uansett; her er i hvert fall de jeg husket å ta bilde av:

Her er det flere farger som matcher på ribben,
men jeg synes rød ble et godt valg :)

Fugler!
FAKTA
Mønster: Raglangenser fra Ottobre, str. 104 (ca)
Stoff: Gul jersey med rare dyr fra Cetho, rosa jersey med fugler fra http://www.stofstedet.dk/, blå og rød ribb fra S&S

Gooooood helg folkens :)

3 kommentarer:

  1. Du er så effektiv=) Kule gensere!

    SvarSlett
  2. Jeg blir jo like imponert for hver ting du lager jeg :) Kjenner jeg kanskje må komme på ett lite kurs hos deg ;)
    Må komme meg innom stoff og stil neste gang vi er i Kr.sand. Må jo først ha stoff i hus før jeg kan prøve å lage noe ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hehe:) Takk! Det er noe med å ha stoff i hus ja, Lene! Bare å komme på kurs, litt langt kanskje? hehe:)

    SvarSlett