tirsdag 24. april 2012

Sommerdress og enda en body!

Denne fantastisk søte sommerdressen fant jeg i siste nummer av Ottobre :) Oppdaget raskt at det å ha såkalte Framilonbånd (eller bare gjennomsiktige elastiske bånd vel?) i hus kan være lurt! Ble litt voldsomt med vanlig strikk i sømmene.. Men denne tror jeg Mindamor blir søt i når sommeren forhåpentligvis kommer hit til østlandet!



FAKTA
Mønster: "Cuckoo" fra Ottobre 02/12, str. 80
Stoff: Rosa jersey med hvite stjerner og rosa jersey fra www.stofstedet.dk, hvit ribb fra S&S

En ny body har det også blitt.. Denne er sydd i det samme stoffet som genseren til Tiljamor jeg la ut fo et par innlegg siden:


FAKTA
Mønster: Fra Ottobre, men omgjort en del.. blant annet har den fått knappelukning i skuldra (som nå er enkelt! Juhu), str. 74
Stoff: Rosa jersey med fugler fra www.stofstedet.dk, lyseblå ribb fra S&S

2 kommentarer:

  1. Så fine klede, sommerdrakten var kjempe søt!:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Det stjernestoffet er så fint, jeg sparer alt jeg kan.. hehe:)

    SvarSlett