søndag 8. juli 2012

Ny bursdag = ny kjole!

I dag var vi invitert i bursdag til en kjekk kar som ble hele 5 år! Han måtte selvfølgelig også få noe hjemmesydd, og t-skjorta hans ble seende slik ut:



Oransje vokser fram som en gladfarge for meg! Kanskje er det fordi det er sommer at jeg liker knallfarger? Uansett matchet i hvert fall de oransje stripene "Fisketur"-stoffet helt perfekt :)

FAKTA
Mønster: "Headphones" fra Ottobre 3/2012, str. 128
Stoff: "Fisketur" i jersey fra Ottobreshop, jersey med oransje og hvite striper fra stof2000, ribb fra S&S

Og som nevnt i overskrifta; blir man invitert i bursdag, og alle de fine kjolene er til vask? Ja, da er det bare å trylle fram en ny! Denne knallsøte rådyrkjolen ble Mindas antrekk i dag:




FAKTA
Mønster: Empirekjole fra Minikrea, str. 80/86
Stoff: Rådyrstoff i 100% bomull fra www.stof2000.dk

Og ekstra godt fornøyd er jeg med at stof2000 hadde salg, og jeg fikk 1 meter rådyrstoff til 40 kr! Det samme med den stripete jerseyen.. Jeg tror sannelig den kostet 20 kroner! Woho :)


1 kommentar: