søndag 13. mars 2011

Litt herfra og litt derfra :)

I og med at min dårlige hukommelse slo til igjen, slik at jeg glemte mønsteret på Mariusdressen på forrige strikkemøte, var det greit å ha noe nytt å henge fingrene i. Jeg tok en titt på garnlageret mitt, og fant opptil flere nøster med Abuelita økologisk bomull i vår-/sommerfarger. Hmm.. Hva kan dette bli? Joda, som vanlig fant jeg svaret hos Pickles. Jeg valgte å strikke denne skjærgårdsgenseren i sommerversjon. MEN.. jeg synes egentlig den var litt kjedelig som den var, så hvorfor ikke gjøre den litt mer "fresh" og kombinere den med denne tøysetoppen? Altså disse to:


Resultatet blir forhåpentligvis bra! Foreløpig ser det sånn ut:



Ahhh.. vår og sommer.. Sukk :)




2 kommentarer:

  1. Kreativt Ulla=) Hvem strikker du Mariusdress til?

    SvarSlett
  2. Strikke str 2 år.. Så muligens litt Tilja og så lillesøster.. Men kanskje bare te lillesøster :)Kjæm an på når'n bli ferdig. Bli vel læng te hvis æ ska fortsett å glæm mønsteret te andre! hehe :)

    SvarSlett