torsdag 24. februar 2011

På pinnene - Lille Luring!

Endelig fant jeg en oppskrift som passet perfekt for mitt soft superwash-garn fra Pickles! Et garn som er utrolig babymykt, men som faktisk er mulig å vaske på 40 grader! Og er det èn ting jeg har lært som mamma, så er det at behovet for vasking forekommer ganske ofte.. Nå ser jeg at de har fått inn enda flere farger i dette garnet, spørs om det ikke blir en liten pakke i posten fra Pickles i nær framtid ;)

Men over til oppskrifta jeg fant.. Den heter Lille Luring og er (selvfølgelig) fra Pickles. Settet består av lue, votter og sokker som strikkes på en litt annerledes måte. Morsomt og ikke minst enkelt å strikke! Jeg strikker i størrelse 5-12 mnd, med tanke på at snuppa vår blir et lite sommerbarn :)

Dette er sikkert også en liten luring, men altså
ikke min ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar