lørdag 8. januar 2011

Et votteproblem...

Er det èn ting jeg synes er vanskelig med disse små, må det være votter! Tilja er ikke overglad i votter, og jeg er alltid usikker på om hun er for kald på hendene. Jeg satt med litt Sisu-garn her om dagen, og tenkte som så at det kanskje var lurt å strikke et par tynne ullvotter til henne. Så kan hun ha de inne i de tykke vottene. Ett av problemene er også at vottene føles som de aldri er lange nok, så jeg strikket disse vottene fra Pickles, men lagde ganske lang vrangbord slik at de skulle sitte bedre. Så gjenstår det å se om hun vil bruke dem (for det er jo det egentlige problemet her i huset.. hehe) :)


Dårlig bilde, men vrangborden er laaaaaaaaaang :)
Mitt neste mål er å strikke et par tova ullvotter, for de VEIT jeg gjør susen :)

1 kommentar:

  1. Søte :) Håper hun vil bruke dem.
    Jeg har også laget noen tynne ullvotter til dem i vinter. Kjekke å ha inne i regnvotter :) Og supre å ha når man bare skal inn og ut av bil. (og til våren tenker jeg:) )

    SvarSlett