fredag 8. oktober 2010

Velkommen!

Velkommen til bloggen min! Etter å ha surfet rundt på andres blogger i timevis, er jeg imponert over hva som finnes der ute; fantastiske, kreative, morsomme, fargerike og veldig underholdende blogger - om alt og ingenting!

Tiljamor i mammastrikket vest
fra Pickles!
Helt fra 5. desember 1980 (ja, da jeg ble født) har det nok vært meningen at jeg skulle drive med strikking. Med et navn som mitt, slipper man liksom ikke unna ;) I starten var tovede ullvotter min store forse, men etter hvert som tiden gikk, tok jeg på meg større utfordinger. Det tok av (som mannen min nok ville ha sagt!) da vi fikk ei lita tulle 19. mars 2009. Tilja er min lille søte modell og ikke minst inspirasjon :)

Heldigvis har jeg venninner som er like interessert i strikking som meg, og vi har startet egen strikkeklubb - det er gøy :) Klubben har ikke fått navn ennå, men vi er i tenkefasen.. Det kommer nok :)

Denne bloggen vil nok ikke skille seg så veldig ut fra andre blogger, jeg kommer til å legge ut ting jeg har strikket.. Kanskje får noen inspirasjon av å lese akkurat min blogg? Det hadde vært gøy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar