mandag 25. juni 2012

Litt gammelt.. og litt nytt :)

Plutselig kom jeg på at jeg hadde en heldress liggende.. Og det i roooosa skyer :) Den sydde jeg faktisk tidlig i min "sykarriere", og det merker man.. Dressen er fin i seg selv! Men hva i all verden tenkte jeg med kanppene? De sitter jo helt merkelig.. hehe:) Jaja, dressen er fin!



FAKTA
Mønster: Lurer på om det var fra Symagasinet jeg gitt... Litt usikker.. Str. 80
Stoff: Rosa jersey med skyer fra Danmark et sted?

Ellers har en ny liten gullklump fylt 2 år, og han fikk denne kule t-skjorta i gave! Armene med stjerner matcher skjermlua som mamma'n kjøpte av meg for en stund siden :)

FAKTA
Mønster: Ottobre 3/2012, str. 92
Stoff: Grønn jersey med stjerner fra www.stofstedet.dk, blå jersey med troll fra Kamleontdesign.se, hvit ribb fra S&S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar