torsdag 21. juni 2012

Det er så gøy!

Det er så gøy å sy når mottakeren blir fornøyd :) Syr mye på bestilling for tida, og jeg ELSKER det! Så bestill i vei ;)

Dette gnomesettet har jeg sydd til ei søt lita snuppe på 4 år, hun er dattera til en kollega av meg. For en ukes tid siden falt hun og brakk arma, og hun fikk da et pannebånd med gnomer i "god bedring"-gave.. Så da var valget egentlig enkelt da mamma'n gjerne ville ha mer klær!

T-skjorte med gnomer! Jeg synes dette stoffet er så kult :)

Matchende haremsbukse!

Her er det altså; gnomesettet, str. 110
Her er mottakeren! Ser ut som hun er ganske så fornøyd :)

 Denne knytebuksa er sydd som gave fra svigerinna mi til ei lita snuppe! Jeg synes stoffet er så kult, unger må jo også få vise at de noen ganger slett ikke bryr seg.. hehe :)

Mønsteret er fra Jubel, str. 74


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar