tirsdag 17. april 2012

Stjernebody til stjernebaby!

I går skulle jeg sy sofaputer til uteplassen til ei venninne, men det meste gikk på tverke.. Feil tråd, håpløs nål osv... Arrrgh! Så da ga jeg opp hele prosjektet (det snør jo tross alt ute!! hehe).. og bestemte meg for å prøve meg på en body i stedet. Syinga gikk ikke helt knirkefritt her heller.. Skulle prøve meg på knappelukning i skuldra, og fant en fin tut på dette hos Løgleg Saum, men hadde prestert å klippe feil (er det mulig?!?!).. Så det ble litt så som så.. hehe:) Men resten av bodyen synes jeg ble veldig fin faktisk! Eeeelsker stjernestoffet :) Brukte det bare foran, sånn at jeg kan spare litt på det, hvem ser egentlig på baksiden? hehe:)



FAKTA
Mønster: Ottobre, men omgjort litt både her og der.. Str. 74
Stoff: Rosa jersey og rosa jersey med stjerner fra http://www.stofstedet.dk/, hvit ribb fra S&S

2 kommentarer:

  1. elsker stjerner jeg også, fikk akkurat et i koboltblått fra dk og jeg har nesten ikke lyst til å klippe i det, sånn er det egenlig med det meste av stoffer, gjør nesten lit vondt å ta hull på de :) Kjempefin body, skal selv prøve meg på en, tenkte jeg skulle klippe opp en gammel body og tegne av, hm litt optimistisk av meg, men tror jeg kan få d til :D

    SvarSlett
  2. Det trur æ og du får te! Ble bitt av sybasillen før æ hadd skaffa mæ nå stoff eller mønster, så det va nå av det første æ gjor, og det gikk helt greit :) Hvis ikke, så finn du mønster og beskrivelse av en enkel body her: http://zeeglet.blogspot.com/search/label/Sym%C3%B8nstre

    Uansett; lykke te, så må vi få sjå resultatet :)

    SvarSlett