tirsdag 7. februar 2012

Stripekjole i halvpatent

Mitt neste prosjekt er Stellas stripekjole fra Pickles. Denne strikkes i halvpatent, og jeg var litt bekymra før jeg starta.. Jeg husker godt hvilket styr det var sist gang jeg prøvde meg på denne teknikken! Men dette må jo være som å sykle (hurra!), for dette var da ikke noe problem :)

For de som fortsatt er i startgropa med halvpatent; her er en slags forklaring som jeg lagde da lyset gikk opp for meg forrige gang :)



Denne kjolen blir jo like kul på baksida! :)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se denne ferdig! Den er så lekker :)

    Over til cupcake :)
    - jeg strikker den med enkel tråd.

    SvarSlett
  2. Ja, den blir kjempefin! Og veldig luftig :) Tar litt tid med denne patentstrikken, så er godt å ha muffinslue å variere med :)

    SvarSlett