tirsdag 28. februar 2012

Gjenbruk!

Det blir fort gjenbruk når man ikke har stoff tilgjengelig! Dette prosjektet startet med to t-skjorter som har blitt for små til meg, og et bodymønster fra Leirfivel. Dette er første gang jeg prøer meg på å sy en body, og det merkes! Nå hjelper det heller ikke at jeg ike har ribb, og derfor kantet med det samme stoffet... Den ble liksom litt slapp i fisken.. hehe:) Men - det ser jo ut som en body, gjør det ikke?

Jeg skulle gjerne hatt noen tips til hvordan man syr på ribb når man ikke har overlock ?? For dette ble ikke særlig fint!

En annen morsom ting med prosjektet, er at figuren på sida er reklame for en eller annen snus.. hoho :) Kanskje ikke helt passende til en baby? Men greit som prøveprosjekt!!

Snus-t-skjorta!

Ei rosa t-skjorte i small
(fått to barn vettu.. hehe)

Han snus-mannen til venstre!

Men det ser vel ut som en body??



FAKTA
Mønster: Body str. 74/80 fra Leirfivel
Stoff: To gamle t-skjorter, 100% bomull



8 kommentarer:

  1. Synes den ble fin jeg.... Og at det er en snus reklame er det jo bare du som vet ;)

    SvarSlett
  2. Syns den blei kjempebra eg! Går ikkje an å sjå at dette er din fyrste body i alle fall :)

    SvarSlett
  3. Itj bare æ som veit det no da ;) Men takk! Uansett glær æ mæ te pakken min fra S&S kjæm.. Der e det nemlig ribb.. juhu :)

    SvarSlett
  4. Den blei jo kjempe bra, og enda bedre blir den neste med litt lettare matriale og jobbe med!:)

    SvarSlett
  5. Hyggelig at dokk si det da ;) Skjønne jo at det tar litt tid å sett sæ inn i diverse sømma og stoff og greier! Men moro - det e det :)

    SvarSlett
  6. Jeg er utrolig imponert Ulla!
    Du gjør jo alt mulig nå! Kan til og med sy bodyer! Kult :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  7. Jajaja.. Startfasen da, Lene! Den sjer bra ut, men som du sjer over, treng æ tips! For innsida e itj så veeeeldig proff ;)

    SvarSlett