onsdag 4. januar 2012

Harru hørt på makan!?!

I'm back :) Etter en laaaaaaaaaaaang strikkepause hvor andre ting (les: verdens skjønneste småtroll og nytt hus) har vært i fokus, er det vel på tide å få i gang strikkepinnene igjen! Og jeg har gleden av å presentere strikkaplagg som endelig er ferdige! De har ligget lenge i skuffa kan man si... Satser på at produksjonen tar seg opp litt framover nå :)

Jeg snakket vel om et Melkers barnehagesett fra Pickles
for lenge siden? Her er buksene - helt ferdige :)

Små hjertebarn må få hjerter på rompa!

Med GOD hjelp fra mamma, har Nøstebarndressen
endelig blitt ferdig!

Og Tiljamor poserer "villig" en tidlig morgen
før barnehagen ;)
Jeg kan også nevne at Mariusdressen er nesten ferdig, jeg mangler bare knapper! Harru hørt på makan?! :)

2 kommentarer:

  1. Denj va søt ja! Får bli nånj stripå på min å trur e :) Så flink du e te å sy forresten!

    SvarSlett
  2. Hehe:) Takk for det, men æ e no vel ganske i nybegynnerfasen enno da! Men moro - det e det! Og det skade jo itj at det går my fortar enn å strikk.. hehe:)

    SvarSlett