fredag 27. januar 2012

Gjør-ferdig-dagen!

I dag har jeg bestemt meg for at jeg ikke får strikke videre på Oslo-anorakken (som jeg begynte med i går) før jeg har gjort ferdig alle de stakkars prosjektene som ligger og venter på knapper.. Så nå er ENDELIG Melkers barnehagesett fra Pickles ferdig :) Tilja prøvde det meget velvillig i går (jeg ser en ny trend, og jeg liker den ;)) Men stå stille; det var IKKE aktuelt!

En liten og en stor

Tiljas jakke har fått store knapper, og Mindas
har fått små!


Action-jenta!


Ok da, jeg kan stå stille.. Men jeg åpner
ikke øynene!
FAKTA:
Oppskrift: Melkers barnehagesett fra Pickles, str. 6/12 mnd og 3/4 år
Garn: Pickles extra fine merino (knæsj peon og høstdis)
Forbruk: 6/12 mnd: 100 gr til buksa og 150 gr til jakka. 3/4 år: 150 gr til buksa og 200 gr til jakka
Pinner: Rundpinne og ermepinner 3 mm og 3,75 mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar