tirsdag 22. mai 2012

Giraffer!

Tilja har fått ny genser, og det med giraffer! Hun blir mer og mer interessert i mammas syprosjekter, og er stadig innom syrommet for å fortelle meg hvilket stoff hun vil ha på lua eller pannebånd sitt neste gang.. Det synes mamma'n er stas :) Og hun forsikrer meg også hver gang om at: "Mamma, du skal få ta bilde av meg!!".. (Noen som har spurt litt mye kanskje? hehe)

Tingeling på tv = ikke lett å få kontakt

Men jo da.. "Se, mamma, jeg smiiiiler!"
FAKTA
Mønster: Ottobre 1/2012, "Buttoned up" str. 104 med diverse endringer
Stoff: Gul jersey og rosa jersey med giraffer fra Kameleont design, hvit ribb fra S&S

5 kommentarer:

  1. Så fin ein genser:) og så mykje moroare det er å sy til ungane når dei viser interesse for det ein saumer:)

    SvarSlett
  2. hærlige genser på skjønne snuppe :D

    SvarSlett
  3. Takk, så snill dokk e :) Ja, det e myyy morsommar! Spørs om hu må få symaskin snart ;)

    SvarSlett
  4. For ei herlig snuppe!
    Genseren ble nydelig!
    AKKURAT slik er det her også, ang farger, stoffer og bildetaking. :-D

    SvarSlett
  5. Hehe :) Godt å høre at det er flere! Jeg var nettopp innom sida di - så mye fint du syr! Jeg leker med tanken på å investere i overlock etter hvert jeg også.. Og ikke minst i sånt kantebåndsapparat! Jeg gjetter på det er GANSKE mye enklere? Og tar kanskje litt kortere tid også? Jeg er litt lei av kanting, som du kanskje skjønner.. hehe:)

    SvarSlett