tirsdag 21. juni 2011

Overtidsstrikk...

Det virker som denne lillesnuppa i magen ikke har noen plan om å komme ut ennå, selv om termin er passert og alle venter i spenning.. Men men, da må man jo ha noe å finne på i mellomtida, og da jeg surfet rundt på diverse blogger etter insiprasjon, fant jeg disse fantastisk søte babyklutene! Første gang jeg strikker etter engelsk oppskrift, og jeg ser jo at dersom nivået er slik som dette, skal til og med jeg klare det.. hehe:) Klutene er strikket i Gjestal sport-bomull og jeg synes resultatet ble best på pinne 3. Disse er bare prøveprosjekter, men dette er jo virkelig en fin gave til nye verdensborgere!

"Baby feet": Første forsøk, med litt for tynt bomullsgarn!


"Baby feet": Bedre garn, men med litt for tykke
pinner... (brukte 3,5 her)


"Barnevogn": Bra garn, riktig pinnestørrelse :)

3 kommentarer:

  1. Ja, itj sant? Og veeeeldig enkel tv-strikk f.eks! Det e bra'n har nå å heng fingran i mens'n vente :)

    SvarSlett
  2. Alle disse klutene var veldig fine. Kan du sende meg oppskriften på de?

    gm.aune@hotmail.com

    SvarSlett